BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


happeningLAH !!!
Rabu, 20 Julai 2011

Assalamualaikum...
Salam 1Malaysia...

ehh?? lama kan aku tak update?? malas lah, tangan tiba2 rasa berat macam aku genggam batu bata pulak.. takde lah.. sebenarnya, aku nak kongsi suka duka aku hari ni... wahhh!! aku happy sebab tahun ni aku dpat naik pentas buat kali yg ke-2 untuk hari anugerah cemerlang... eheheh??? wait!!! na tanyer , "cemerlang ker???" hehehe... tak cemerlang pon.. aku bukan dapat anugerah dalam akedemik lorhh... tahun ni aku dapat anugerah kokurikulum (sukan)... aku dapat untuk badminton... dapat pingat gangsa ja lah makcek.. just wakil sekolah... InsyaAllah, kalau ada rezeki for next year... why not kan??? tahun lepas aku dapat anugerah akedemik, matapelajaran Bahasa Melayu terbaik tingkatan 1.. yayaya!!! tapi aku bengang satu ja... knapa nama aku cikgu taip salah??? why.. why.. why.. ??? -eh farah! nama ja pon -.-'!!!- yah!! i know lah, tapi aku anggap tu perkara besau... takboleh.. takboleh.. !!! okay . forget a minute about tadi punya cerita... hahaha... habes jer majlis penyampaian anugerah.. keluar ar, apa lagi... bosan dok dlm dewan lama2... padahal, cikgu dah pesan takboleh keluar selagi tak selesai... apa aku kesah??? cikgu pon menyembang ja memanjang... -ni lah contoh anak murid durhaka, hehehehe- destinasi seterusnya, aku mencari KANTIN dulu... cek lapau gila2... tak sempat brekfes... -okay!! dah stop sini- wahhh!!! macam2 ada jual kt kantin... terliur aku... mmg menarik... apa tggu lagi... kasi bedal lahh... round punya round kantin tu... kami beli rojak,laksa,burger,air... -makan kau budak!!!- hahaha.. aden konyang!!! ehh. bukan aku makan sorang2 okay!!! then.. ada cabutan bertuah but bukan bertuah untuk aku.. wahh sedeh :'( !!! tapi.. bertuah kepada etol.. dia dapat apa entah.. hadiah tu berbalut... dorang kta tudung... wahh!!! bertuah!!! kami merayap saja hari ni... dari pukol 7.30 pagi sampai 6.30 petang . meronda punya ronda.. ALAMAK!!! perot aku nyanyi lagu dangdut sudah... lapau... -keja makan..makan3..- nak buat mcm mana HOBI!!! pegi kantin.. ewah!! nampak kuewteau kungfu... perhh!!  sedap... hahaha... okay! dah habes dah semua.. dalam pukol 2 sampai 3 ptg ada dorang buat jamming kt atas stage.. the best lah.. macam live gila... layann doeee !! pukol 4 sampai 6 ada pertandingan karaoke plak.. mmg tak bosan lah... love u lah SMK Tanjung Pauh !!!

: thanz sudi baca :






DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

12 lawak jenaka yg perlu kamu tahu !
takmaw letak tajuk :D
SUPERGURLZ yang SUPERB !
rindu belog buchuk masham ni
puas hati suda
cuax !
midyear coming back :D study
fakta ka ? auta ?
appy burfday ANIS NAJWA ♥
luv JB ♥ Justin Bieber

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house