BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


raya + merdeka
Jumaat, 26 Ogos 2011

Assalamualaikum.. yaya, lama aku tak update kan3 ? sory la dear's.. takdak mood nak bukak blog.. tambah2 blog aku serabut sikit, korang punya blog lawalawa >< ishh ! serious lama tak bukak.. ahhhh ! sat ja kan kita ada dlm bulan ramadhan ni ? nak raya lagi 4 hari lerrr... cm tak percaya pon ada.. HAHA for budak2 syok la depa boleh dpat duit raya banyakbanyak, okay fineee.. aku jeles.. HAHA \takder maknanya/ aku dah besar okay.. tak payah dok buat lawak p mnyamar jadi budak skolah rendah.. aku tak senakal tu lah xD prepare for raya's.. okayokay jaa.. first raya kt sini, rumah tok and wan belah mak.. raya second baru balik kampung abah.. kampung abah tak jauh, dekat jaa.. bila ckap hari raya, mmg wajib ada kuih raya kan ? yeah ! aku tak reti buat.. beli jaa.. febret aku conflakes cookies.. dekat sparuh balang aku habeskan, HAHA.. kalau boleh kat aku, mmg tak sempat raya.. tapi mak aku sorok dlm almari, uwaaaaa.. sedehh :'(((



sedara mara belah mak aku semua balik raya sini.. wahhh ! sonok jekk >< rindu kezen2.. paklang yg kt johor pon balik sini.. sukasukasuka.. bila raya, semua brkumpul mesti happening kan ? ya laa.. dpt duit raya dari pak/mak menakan.. then, bukan senang dpt brkumpul stu family.. lepas tuu, boleh pegi ziarah rumah sedaramara yg lainlain.. dpt ke kubur dgn family.. pakai baju baru.. boleh makan banyakbanyak owwww :p

sekarang musim hujan.. harihari hujan.. mintak2 raya nanti tak hujan.. mana best raya dlm hujan kan ? sapa suka ? payah nak brjalan , LOL ! ihhh.. tak sabar pulak bila cerita pasal raya.. bytheway.. if aku ada salah kt korang, aku nak amek ksempatan ni mintak maaf zahir dan batin.. mana la tau, di simpan dlm hati.. harap d maafkan yer :) OPPPPSS !!! jubjub.. tahun ni special sikit tau.. kita sambut hari kemerdekaan pada hari raya ke2.. wahwah ! susah nak dapat pluang mcm ni tau.. harap kita dpt samasama mnyambut hari kemerdekaan dgn pnuh smangat patriotik.. SAYA ANAK MALAYSIA !!



Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin
Dan
Selamat menyambut Hari Kemerdekaan kali ke-54








DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

hai hui hoi
Tutorial : wishlist
Tutorial : kata alu-aluan kepada pengunjung blog kita
Tutorial : letak icon comel kat tepi post title
Tutorial : sparkling cursor
cara nak hilangkan tarikh atas post title
Tutorial : button like kat post
Tutorial : moving word cursor
Tutorial : disable right click without alert massage
Tutorial : buat ayat bergerak (marquee)

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house