BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


jejalan ngan korang :)
Jumaat, 22 Julai 2011

Assalamualaikum...
Salam 1Malaysia...

semalam aku tak sempat update.. aku nak update sangat2.. aku nak sumbat gambor ja update kali ni... kemaren aku ,anis ngan misha pegi aneka.. sja jenjalan wee... bosan dok umah.. pastu, maren cuti.. kami p tengok wayang.. kami tengok cerita Flat3A . lakonan Intan Ladyana, Ery Zukhairi, Shasha.. boleh tahan jugak lah dia punya cerita.. sjaa aku nak cari pasal tengok cerita hantu plakk... pdahal, aku tau.. nanti nak tido tak boleh.. hehehehe...


dgn iringan muzik yg rancak... hadododoiiii, muzik yg lebeh tau?? tu yg buat cerita tu seram... kwn aku anis sampai pekop muka dgn beg.. misha tengok kot laen troz.. aku steady ja.. hehehe.. takdak lah.. aku pon nyaris2 nak jerit.. mmg okay lah ;) korang pegi lah tengok... tak rugi...

pastu.. kami sempat singgah kedai teddy bear.. depan kedai tu ada teddy2 bear yg besau2 habes... tomei lah :)


sapa cun wee ???

comei kankankan ???

besarnya hati !!!

angry bird ! segak !

domodomokun.. ily !

barney ! domokun ! angry bird !

hohohoho ....






DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

happeningLAH !!!
12 lawak jenaka yg perlu kamu tahu !
takmaw letak tajuk :D
SUPERGURLZ yang SUPERB !
rindu belog buchuk masham ni
puas hati suda
cuax !
midyear coming back :D study
fakta ka ? auta ?
appy burfday ANIS NAJWA ♥

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house