BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


Selamat Menyambut Puasa Al-Mubarrak
Ahad, 31 Julai 2011



Assalamualaikum.. wahh! pejamcelek pejamcelek dah bulan Ramadhan wehh??? cepatnya masa. pastu lepas puasa raya. hah?? korang dah buat persiapan belom raya tahun ni?? tahun ni baju raya aku 2 pasang ja, purple n merah kot klau aku tak silap coz yg tu maseh ada kt tukang jahit. hehe, tak siap lagi. aku pon taksempat tgok lah sebelom tu. kuih raya dah buat belom? aku beli ja, mana reti buat. ishh! rasa tak sabar pulak ni. puasa pon baru nak mula. sibuk jer aku kalut psal raya. huhh! aku pon tgah demam campak skrang ni. haduhh! time ni jgak dia nak demam pon. naseb jadi sbelom bulan puasa. kalau dia jadi dekat2 nak raya?? wow! jenohh lah aku raya dgn demam campak. rekod terbaek pernah aku catat. wehh! seksa ya' amat aku. korang pon taw kan?? mcmmana demam campak! dahdah, takmau ckap psal campak lagi. Alhamdulillah aku dah habes ganti puasa, 4 hari ja aku tggal. hari ni last. esok hari puasa yg betol. hehe, rajin aku puasa awal sehari. haha, awat aku bangga?? takpayah tanya. suka hati aku lah! kau kalut asal? aku dah pesan kat mak aku. senarai2 benda yg kena ada dlm almari dapur dlm bulan puasa!
eh! jgn pikir negetif. aku bukan nak makan sengap2 nanti. INGAT AKU JAHAT KA?? taklah. sja spear time sahur or nak kunyah2 ka ^^
senarai makanan :
  • just oren
  • biskut dalam 2 3 jenis
  • coklat
  • ais krim
  • roti gardenia
  • margerin
  • keropok dan lain2 lagi benda2 yg masok perut tak kenyang n tak sehat

hehe. dahsyat! semua benda tak sehat, ni bukan nak puasa ni nak melantak smpai gemok. itulah hobi aku, jgn sibuk lah! okay . ubah topik! esok dah puasa ni, puasa elokelok, penohpenoh, jgn tggai :))
SELAMAT MENYAMBUT PUASA AL-MUBARRAK




DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

semangat team HITAMKUNING
demam capital C
jejalan ngan korang :)
happeningLAH !!!
12 lawak jenaka yg perlu kamu tahu !
takmaw letak tajuk :D
SUPERGURLZ yang SUPERB !
rindu belog buchuk masham ni
puas hati suda
cuax !

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house