BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


exam sudaa !
Rabu, 26 Oktober 2011



hai hai. korang sihat? hehe, lama aku tak update post. aku rasa 2 minggu laa tak celikkan mata mengadap lappy. aku baru start online 3 4 hari lepas. actually, aku mana ada mood lagi nak edit belog. ni semua peah \anis/ laa funyer fasal. dia kejannya aku edit belog. bertuah punya kawan. haihh. aku tawu la mood dia dah start dah. HAHA. wee? penat ar. sakit tangantangan jarijari. perghhh! tapi, tak sesempurna mana lagi pengeditan aku. belom puas hati. btw, nanti siap laa. adeyhh! esok start EXAM oiii?!!!! mana takut pon. kus semangat aku. yg parent aku dok bising pot..pet..pot..pet.. tak retireti study lagi. HEHE. pemalas gila aku \macam mana nak pandai/ pecah otak study semua bagai. mau taknya. semua topik kena hafal. 8 matapelajaran. haihh. nasib budak sekolah menengah. esok, first2 subjek dah kena paksa otak kerja keras sikit. kena jawab paper2 dulu. paper1 semua cikgu letak hari last2 sikit. LOL~ mmg cerdikKan? btw, doakan aku terang hati nak jawab esok okay? aku doakan korang jugak if korang pon start mcm kitorang, exam. STUDY time \buat rajen, bole/ hehee. byebye

EXAM! EXAM! EXAM
semoga aku bole jawab. hmm




DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

hari 'hot' sedunia ^_^
Tips Untuk Lelaki Tak Hensem
Pengorbanan Seorang Ibu
semalam......
Centerkan Header
Fieldset (kotak comel dengan icon cute)
centerkan ayat
Tutorial Floating Button
MerdekaRaya
ketupat rendang

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house