BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


kembali mengUpdate
Sabtu, 19 November 2011


lamo bonar yo aden tok update blog. bukan aden tak dopet update, cumo aden maleh ajo \amacam? loghat nogori sembila aden bojayo dak?/ saja aku buad terok. tapi.. tapi.. mmg lama makcek tak update kan? alaa.. hampa mana kesah pon. Hihi. banyak cerita mau aku cerita kat hampa. sabo laa :)

first sekali, for adek adek aku yg baru selesai dapad result dorang hari Khamis 17/11/2011 harituu, tahniah yer kdpa yg dapad 5A tu. yg tak dapad 5A yg korang idamkan tu, sokay adek. panjang lagi masa depan kan? try lagi PMR and the most important SPM. acecee! aku mcm kata kat diri aku ja kan? Haha. teringin nak berpasrah jugak. yelaa, aku pon mana pandai pon, result upsr pon just 3A ja :( nih nak kasi semangat kat adek adek aku tu haa! :D #adabakatjadipakarmotivasitak?

second, woww! dah cuti la beb. taun dpan aku PMR eh? yaka? betoi ka? ya Allah. copet bonar maso :\ exam akhir tahun aku yg baru nih just 3A ja, yg lain 4B 1C #terokgilaresultakukan? :( taun dpan dah pmr, tapi stil maen2 lagi. bom kat rumah aku banyak kali dah meletup. tapi tembok besar maseh okay, tak runtuh lagi, takpa kod? muahaa, aku M E R A P U !

then, wooowwww! lagiiiii ! kami dapad duet RM100. banyak bonar duet malaysia nih yerk? biaq la, tak bagi salah. bagi salah. aku mmg jahad :| tapi... tapi....... kami tak dapat lagi.. hari isnin 21/11 nih baru dapad. awad lambat sangat taktau? orang laen dapad dah aeh. #sabojerlaa --' amboihhh! mentang2 depa dah dapad, menayang sakan, takpa2 kami boleh jugak :p Haha.

yeyee! aku suka muka aku burn ^^ wihiii #mmgperlidirisendiri. hari rabu haritu kan, aku p rombongan dgn sekolah. aza join sekaki. etol dgn anis tak ekod, bajet tak lepas. rombongan nih for atlet cikgu cakap, bukan bangga, nak habaq ja --' kami p Bukit Merah ja. seronok wehh ! lepas stress dgn kwn2. walaupun just p perak jerk :) muka sekoqsekoq B U R N, mmg takpayah habaq. muahahaa ^^

lastt.... hey form3 ! byebye form2 ! hello sekolah sesi pagi ! selamatpergi sekolah sesi petang ! haurmm.. kalau boleh aku takmau lagi p sesi petang. dah 2 taun aku belajaq dok sesi petang. nanti sesi pagi, kena tidoq awai, bangun awai. segala-galanya AWAI doeee ! #fake ! one more thing ! takleh jumpak selalu dia :( #dahmularindu. sumpah aku geli sangatsangat tengok buku teks science form3, uwaaaaa :'< tebai2 buku form3 kan? naseb baek sikit ja. tidak aku lempaq buang #kalaubolehlaa :D tapi mmg takleh, kena saman aku nanti, tenganga -.-' harapharap taun depan kelas RK tak ubah la. takmau pisah dgn hampa wehhh :'( sumpah! baru 3 4 hari cuti dah start rindu hampa. rindu nih laen sebab tau dah takleh jumpak hampa sebulan lebeh. #mau reyauuu :*

jumpak hampa hampa taun depan pulok. bye bye :*






DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

exam sudaa !
hari 'hot' sedunia ^_^
Tips Untuk Lelaki Tak Hensem
Pengorbanan Seorang Ibu
semalam......
Centerkan Header
Fieldset (kotak comel dengan icon cute)
centerkan ayat
Tutorial Floating Button
MerdekaRaya

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house