BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


untunglah kau
Ahad, 20 November 2011



korangg? tengok tak gambar atas tu? comei kan? okay! mmg aku dah kemarok gilerr dgn budak dalam gambar tu. umo dia sama aku ja. baru 14 tahun kot kalau aku tak silap. nama dia? Greyson Michael Chance ♥ btw, lebeh formal Greyson Chance . sumpah aku tergoda? mesti ada yg cakap. buad apa la minat org barat kan? mesti ada yg akan kaitkan org kafir dgn islam. alaa, dorang jelous kot? soryy to say, aku bukan nak bagi ceramah free kat korang, dan aku bukan penceramah bagos. tapi, otak sesetengah org tu letak kat lutut. time zaman fall in love with Justin Bieber dulu pon sama, lagi dasyat korang mengutuk kan? mcm la minat dorang sampai tinggai agama, ohh pleasee ! org terlebeh bodo ja #sory yg terasa, sedar kau yer :)

dengar tak dengar tak? "pa yg dengarnya?" alaa, background lagu blog aku lerr. Hihi. best kan lagu tu? waiting outside the lines :D entah2 korang dok bernyanyi sakan apa nih? teke ja. lagu nih yg dia performed time AIM18 harituu tau. untung la sapa yg dapat duet dengan dia kan? sapa lagi Najwa Latiff . wow! gc ushaa ja dia dari dia datang dari blkg pentas sampai dia dok depan gc. perghhh! mata dia.... sapa tak jelous weehh? budak lelaki jelous lettew. okay aku tak salah kan korang. lumrah hidup, Haha. marahnya korang yelaa gf korang curang, bengang gituu. pagi petang siang malam asyik gc ja keja kan? #sabor jer laa. sekarang muka maken matang la, tengok time AIM harituu. hensem nak mati derrr ♥ but, aku nak muntah banyakbanyak baca blog budak ni sorang. aku jelous? yaaa! so? tak puas hati? #kebudakan betol aku. nama dia.... errr.... a.... jubb nak ingat balek. yess! gotcha! Qistina Enara . baca laa. mmg sakai --' kejar HOT kot? pikir dah pop satu malaysia. mentang2 bole jumpak face to face dia sorang then bole berpeluk pulak tu. kau pikir bagus sangat. kau milik GC? perasan la kau. mcm over sangat tak?
Justin Bieber --> Cody Simpson --> Greyson Chance
zaman dah berubah dah. sorry laa jb n cs. terpaksa curang :D







DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

kembali mengUpdate
exam sudaa !
hari 'hot' sedunia ^_^
Tips Untuk Lelaki Tak Hensem
Pengorbanan Seorang Ibu
semalam......
Centerkan Header
Fieldset (kotak comel dengan icon cute)
centerkan ayat
Tutorial Floating Button

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house