BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


haii haii baii baii :)
Ahad, 4 Disember 2011


motif aku letak gambar tu, saja syoksyok. hihi. hari khamis haritu kan aku dengan aza tengok Ombak Rindu. hoho, the best la cerita dia. watak-watak dalam cerita ni Aaron Aziz, Maya Karin, Lisa Surihani dan Bront Palarae. adaptasi dari sebuah novel Ombak Rindu, nama pengarang dia Fauziah Ashari. semua time dalam panggung time tu boleh dikatakan semua nangeh, kalau tak sediakan tisu memang banjir la panggung tu. aku yang tak berapa minat sangat si Aaron Aziz tu pon jadi minat, haha, hemsem la pulak, aum  tapi memang cerita tu sedeh jugak. rugi wow sapa tak p tengok lagi. 

aku dah baca novel dia, nasib baek memang mak aku pon kaki novel, so dia pon memang penah beli novel tu. tapi, jalan cerita dia laen, banyak dorang ubah. yela pengarang asal dia pon dah komen pasal ubah suai cerita asal. even aku dah baca novel, baru ja 2 3 hari lepas, bila aku baca mesti mau comper dengan filem. jalan cerita dari novel lebeh tragis, sedeh, best, terperinci n laen2 la. kalau filem, bukan tak terperinci, yela faham, jenoh ler nak buad dalam masa 2jam. tera 2jam dalam panggung naek kematu punggung aku derr. lagu tema dia pon best, Hafiz dengan Adira nyanyi :) ada lagi satu lagu tema dia Hafiz nyanyi Hanya Kamu, aku buad muzik latar blogg. jyeah! yg korang tengah dengaq ni laa ;)

okay lupa pasal cerita tadi. hmm. next year aku dah PMR so makin sibuk la aku next year. now dah bulan 12, lagi 26 hari status aku berubah. haii haii 2012, baii baii 2011. many memories with you on 2011, i will remember forever and ever :') banyak kenangan manis tahon nih, rasa berat nak berpisah. nanti takkan ada dah ini tarikh --> 11/11/11 and 20/11/2011 <-- uwaaaa :'{ haii haii form 3, baii baii form 2. aku memang suka maen haii haii baii baii nih. jumpak next year if kita panjang umo ;D nak ulang lagi, best la pulak maen haii haii baii baii x_x

haii haii 2012 baii baii 2011




DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog. Feel free to read around, if u have any questions just tag me. I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if u are one of them, out now !!! This skin was made by me, so remember no rip or copy. Thanks a lot. If u want to link-ex, tag me

STUFFS


Web Page Counters


TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess
PASTE
YOUR
CBOX
CODES
HERE

PAST POST

untunglah kau
kembali mengUpdate
exam sudaa !
hari 'hot' sedunia ^_^
Tips Untuk Lelaki Tak Hensem
Pengorbanan Seorang Ibu
semalam......
Centerkan Header
Fieldset (kotak comel dengan icon cute)
centerkan ayat

CREDITS

Don't remove the credit !
desgin : Bach Trang
cbox layout : chick-house
idea : happy stop
domain : co.nr
favicon : chick-house